.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پنجشنبه هفته جاری برگزار می شود
یادواره شهدای اسفیورد شوراب ساری با دو میهمان ویژه!
مسئول شورای برنامه ریزی یادواره شهدای دهستان اسفیورد شوراب بخش مرکزی ساری از برگزاری یادواره ۷۸ شهید این دهستان خبر داد که روز پنجشنبه هفته جاری با استقبال مردمی از دو میهمان ویژه همراه خواهد بود.
یادواره شهدای اسفیورد شوراب ساری با دو میهمان ویژه!

به گزارش شمال نیوز، سید مهدی موسوی از برگزاری یادواره ۷۷ شهید دهستان اسفیورد شوراب در بخش مرکزی شهرستان ساری خبر داد و گفت: این یادواره ساعت ۱۴ بعدازظهر روز پنج‌شنبه ۱۱ آبان ماه در کنار یادمان دو شهید گمنام واقع در مرکز فنی و حرفه‌ای ۲۲ بهمن ساری برگزار می‌شود.

 

وی افزود: امسال برای نخستین بار یادبود ۲ شهید گمنام که در محل مرکز فنی و حرفه‌ای استان در جاده ساری - قائمشهر دفن شده‌اند، همراه با این یادواره برگزار می‌شود.

 

مسئول شورای برنامه ریزی یادواره شهدای دهستان اسفیورد شوراب، هدف از برگزاری این یادواره را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، یادآوری جانفشانی‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد.

 

موسوی با بیان اینکه دهستان شوراب ۳۲ روستای این بخش را شامل می‌شود، گفت: این مراسم با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای مازندران و با سخنرانی دکتر سید محمود حسینی پور استاندار مازندران و مداحی حاج علی اکبری همراه خواهد بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.602 seconds.